torsdag 15. november 2007

Oppdatering - Gro og Toves bestemor

I dag har jeg fått svar fra George i Los Angeles, hvor han har skrevet av dødsattesten til Marie som reiste til Amerika i 1921. Hun giftet seg altså - og fikk minst en sønn som heter Ray/Roy - og nå vet jeg også at det er en John inne i bildet! Det vil si - sønnen John var den som fortalte om moren til de som skrev ut dødsattesten! Viktig informasjon!

Dette blir spennende, og jeg kommer til å bruke morgendagen til å sjekke rundt i kilder og hos slektsforskervenner "over there" for å se om jeg kan få tak i noe mer.

Jeg håper så inderlig at jeg greier å finne John og/eller Ray - og å kunne fortelle dem at de faktisk har en halvsøster her i Oslo, som ennå lever og er meget sprek og oppegående!

Følg med følg med, dette blir spennende§

Ingen kommentarer: