tirsdag 13. november 2007

Tenner - noe for spesielt interesserte?

Jeg glemmer aldri den gamle damen jeg møtte i Florida for noen år siden. Hun var lett senil tror jeg, men veldig blid! Hun stoppet og hilste, jeg hilste og smilte tilbake... så san hun "Ah - you have wonderful teeth! Are they yours?"... jeg må innrømme at dette har blitt en god historie etterpå.

De føles ikke så wonderfulle i dag, etter 1 time på benken hos en kirurg. Han var snill og søt han da, men det er litt ekkelt å ikke kjenne at jeg sikler eller at nesa renner.... jeg vil ha fjeset mitt tilbake!

Jaja - om et par timer kan jeg igjen få i meg vått, lurer på hva det blir .....

1 kommentar:

LivS sa...

hehe tenker du gleder deg ja :) vell vell overstått tanndoktorbesøk :)

Blogg er visst IN for tiden


kostrøsteklemse fra

almenning