lørdag 17. mai 2008

17 mai er vi så gla'i ....

Så kom dagen - og været ... alle snakker om været, men ingen gjør noe med det!

Her blåser det nordavind fra alle kanter, det meldes snø både i Nydalen og på Skaugum.. jeg har tatt ut bunad-capen og regnstokken. Capen gjør at jeg ser ut som en bat-woman, men det får gå!

Jeg har forsåvidt også sett at bunadsparably både er "forbudt" - "harry" - og en del andre uttrykk som ikke egner seg på trykk her i bloggen min... men så lenge jeg fikk kjøpt den på Heimen Husflid, de som faktisk har mønster-retten til min bunad, ja da bruker jeg den jeg dersom det regner. Den er grønn. Grønn grønn grønn!

Nå er det snart så vi skal ut i været - så får vi se om ulla holder meg varm... den gjør i hvertfall det når det er 20-25 varmegrader.....

Ha en glitrende 17-mai ettermiddag alle!

Ingen kommentarer: