lørdag 29. januar 2011

4 x 4 - utfordring fra Greta (igjen)

Greta sender stadig utfordringer, og jeg får jo bare henge meg på...

Fire ting jeg har gjort i dag
  • Vært på Smart-club... og de hadde pusset opp!
  • Jobbet med et par slektsprosjekter som må bli ferdig 
  • Startet storopprydding i hulen så jeg finner igjen ting
  • Sendt en del tilbakemeldinger til Continental om vår hjemreise fra USA

4 ting på min ønskeliste:
  • At Gretas ønske om fred i verden går i oppfyllelse. Nå!
  • At det slutter å snø i Newark, NJ (sekundært at de lærer seg å måke den som kommer ned...)
  • At jeg en vakker dag får sove en hel natt...
  • At tia ikke går så fort når den ikke skal det, bare når den skal det!


4 ting jeg liker dårlig:
  • Folk som dytter handlekurven i ryggen min fordi jeg ikke dytter handlekurven min i ryggen på han foran fordi han ikke dytter... fordi det står en som skal betale i kassa som ikke har et kort som virker... 
  • Folk som juger 
  • Folk som baksnakker andre
  • At NRK ikke gir brukernavn og passord til utenlandsboende snille lisensbetalere, slik at de kan få se programmer via nett de betaler for å se! Dette burde være en smal sak å få til. (hvordan de gjør det blåser jeg i)

4 personer jeg sender utfordringen videre til:   

2 kommentarer:

Greta sa...

Takk for at du orker å svare på "maset" mitt, er jo litt artig også.

Laila Christiansen sa...

Forferdelig til mas :) synes det er arti jeg! :D