lørdag 4. august 2012

DIS-Norges gravminner og Anne-Lise...

I dag vil jeg omtrent bare lenke til en annens blogg - nemlig min kjære "2nd cousin 1nce removed sin sister-in-law" Anne-Lise. (er det familie så er det familie!)


 Anne-Lise har en del kvaliteter jeg virkelig liker - foruten at hun er i familie med min slekt, så har hun også et søke/lete-hode som overgår mange jeg kjenner. Om hun ikke finner det umiddelbart finnes det også hos henne en en imponerende tålmodighet! I tillegg har hun frivillighets-genet, som gjør at hun blir med i både indekseringa av 1875-tellinga og gravminne-registrering.

Så i dagens innlegg fremhever jeg Anne-Lise, og hennes siste innlegg om DIS-Norges Gravminner. Takk Anne-Lise, for den supre jobben du gjør,  Vi trenger flere frivillige som deg!! :D

Anne-Lises bloginnlegg om gravminner finner du her


Ingen kommentarer: